کد خبر: ۱۷۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
منابع خبری در عراق از زخمی و شهید شدن شماری از نیروهای الحشد الشعبی این کشور بر اثر انفجار بمب و درگیری در شمال استان بغداد خبر دادند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، برخی منابع آگاه در عراق جمعه شب از درگیری بین نیروهای الحشد الشعبی و عناصر ناشناس که احتمال می‌رود عناصر باقیمانده داعش باشند، خبر دادند.

کانال خبری صابرین نیوز در تلگرام نوشت که در شهرستان «الطارمیه» واقع در شمال بغداد انفجاری رخ داد و به دنبال آن، از سه محور تیراندازی و درگیری صورت گرفته و طی آن، مقر تیپ 12 الحشد الشعبی هدف قرار گرفته است.

این رسانه عراقی نوشت که به عنوان آمار اولیه، هشت نفردر این انفجار و درگیری زخمی شده و 3 تن دیگر نیز شهید شده‌اند.

صابرین نیوز همچنین ویدیوئی منتشر کرده که در آن صدای تیراندازی و شلیک ممتد گلوله به گوش می‌رسد و احتمالا مربوط به درگیری مذکور است. این رسانه، در ادامه، نوشت که در بین شهدای امشب یک فرمانده هنگ در تیپ 12 الحشد الشعبی وجود دارد.

پیش از این منبع، شبکه سومریه نیوز عراق به نقل از منبعی امنیتی گزارش داده بود که بر اثر انفجار بمبی در مسیر خودروی نیروهای منتسب به الحشد الشعبی در منطقه «الثائر» واقع در الطارمیه پنج تن از این افراد زخمی شده‌اند.

طی یکی دو هفته اخیر الطارمیه بغداد شاهد فعالیت برخی از عناصر تروریستی بوده است. نیروهای امنیتی عراق از جمله الحشد الشعبی از یک ماه پیش عملیاتهای متعددی با هدف تأمین امنیت شهروندان در ایام محرم آغاز کرده بودند.

انتهای  پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار