کد خبر: ۱۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اعلام این خبر افزود: طی شبانه‌روز گذشته شمار مبتلایان روزانه در این استان با ثبت رکوردی جدید به ۱۸۹ نفر رسیده است.

شهرام حبیب زاده با بیان اینکه شمار جان‌باختگان بیماری کرونا در استان اردبیل به ۲ هزار و ۷۴ نفر رسیده است، اظهار کرد: در ادامه روند صعودی موج پنجم شیوع کرونا که از حدود یک ماه پیش آغاز شده، شمار مبتلایان جدید و بستری همزمان کووید.۱۹ در این استان نسبت به ماه قبل بیش از هشت برابر شده و این بیماری با سرعت بیشتر در حال شیوع گسترده است.

حبیب‌زاده با ابراز نگرانی از صعود روزافزون شمار مبتلایان کرونا در استان اردبیل نسبت به یک ماه قبل افزود: شمار مراجعه روزانه افراد مشکوک به ابتلای کرونا به مراکز درمانی استان اردبیل به شدت در حال افزایش است به طوری که مراجعان ساعت‌ها در مراکز درمانی استان معطل پذیرش و دریافت خدمات درمانی می‌شوند.

وی با بیان این که موج پنجم کرونا با قدرت تمام در حال گسترش است و مسئولان بهداشت و درمان استان اردبیل هر روز مجبور هستند تا تختهای جدیدی را برای پذیرش بیماران اضافه کنند، گفت: افزایش شمار بستری مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این استان  به ۱۰۹ نفر، نشان دهنده شدت شیوع کرونا در این استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار