کد خبر: ۱۷۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
منوی ویژه قرمزها جلوی لژیونر ایرانی
رضا اسدی از نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بهترین گزینه برای جانشینی احمد نوراللهی در این تیم است.
خبرورزشی -

در حالی که باشگاه پرسپولیس تمام توان خود را روی تمدید قرارداد بازیکنان خود گذاشته بود نیم نگاهی به چند بازیکن داشت تا جای خالی نفراتی که از این تیم جدا شده اند را پر کند.

ثبت قرارداد با علیرضا ابراهیمی برای پر کردن جای کنعانی زادگان بود و سپس پرسپولیس به دنبال پر کردن جای احمد نوراللهی رفت و رضا اسدی قرار شد این نقش را بازی کند، هرچند خصوصیات بازی آنها شبیه هم نیست!

به هر روی طی چند روز اخیر مذاکرات خوبی بین باشگاه پرسپولیس و رضا اسدی صورت گرفت و درهمین ارتباط شنیدیم برای دلگرم کردن این بازیکن یک منوی ویژه هم جلوی او گذاشته اند!

رضا اسدی بازیکن تیم سنت پولتن که در ابتدای فصل گذشته با جدایی از تراکتور به این تیم اتریشی پیوسته بود پس از عدم موفقیت در این باشگاه اتریشی با توافق مدیران سنت پولتن از این تیم جدا شد.

رضا اسدی تابستان سال گذشته مدنظر تیم های سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بود اما ترجیح داد به اروپا برود و از قضا در تیم اتریشی هم پیراهن شماره ۸ مورد علاقه اش را پوشید!

حالا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس به رضا اسدی پیراهن شماره ۸ را تعارف زده اند که پیش از این احمد نوراللهی و اسطوره های این باشگاه نظیر علی کریمی، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی و حسین کلانی می پوشیدند.

مدیران پرسپولیس با این پیشنهاد ویژه دو تیر می خواهند بزنند؛ اول آن که رضا اسدی گزینه اصلی مورد نظر یحیی گل محمدی را برای عقد قرارداد با پرسپولیس ترغیب کنند. دوم اما بحث جانشینی احمد نوراللهی است. هافبکی که شماره ۸ می پوشید و چه بهتر که جانشین او هم شماره ۸ بپوشد!

این منوی ویژه درحالی از سوی پرسپولیسی ها پیش روی رضا اسدی گذاشته شده که شنیده می شود او پالس هایی هم از دو باشگاه سپاهان اصفهان و استقلال تهران دریافت کرده است.

 در این فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. باید منتظر ماند و دید درنهایت اسدی پرسپولیسی می شود یا با چرخشی ۱۸۰ درجه ای پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار