کد خبر: ۱۷۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‌های حاضر رقیبان خود را در این مسابقات شناختند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ساعتی پیش انجام شد و ۳۲ تیم حاضر در این مسابقات رقیبان خود را در این مرحله از رقابت‌ها شناختند.

اتفاق جالب و هیجان انگیز این قرعه کشی در گروه اول این بازی‌ها پیش آمد؛ جایی که ۲ تیم متمول و پولدار فوتبال جهان یعنی پاری سن ژرمن و منچسترسیتی که سال گذشته نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند، با یکدیگر همگروه شدند و باید در ۲ بازی رفت و برگشت به مصاف هم بروند.

دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی، در این فصل به دلیل حضور لیونل مسی در تیم فرانسوی با سال‌های گذشته تفاوت دارد و حضور مسی مسابقات پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان اروپا متفاوت کرده است. خصوصا حالا که مسی باید به مصاف تیمی برود که سرمربی آن پپ گواردیولای اسپانیایی است. مربی که رابطه بسیار خوبی با مسی دارد و شاید آرزو می‌کرد این آرژانتینی اکنون عضوی از تیم او بود و برای منچسترسیتی بازی می‌کرد.

نکته جالب دیگر تقابل این ۲ تیم احتمال حضور کریستیانو رونالدو در منچسترسیتی و تقابل دوباره این ۲ اسطوره دنیای فوتبال مقابل یکدیگر و در لیگ قهرمانان اروپا باشد. اتفاقی که شاید بسیاری از طرفداران فوتبال علاقه دارند تقابل رونالدو و مسی را قبل از بازنشستگی آن‌ها از دنیای فوتبال بار دیگر تماشا کنند.

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در گروه A این رقابت‌ها و در کنار تیم‌های لایپزیگ و کلوب بروژ قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار