کد خبر: ۱۷۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۳
خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

وستهام زوما را به خدمت گرفت

باشگاه وستهام تایید کرد که کورت زوما مدافع تیم چلسی انگلیس را به خدمت گرفته است. این مدافع ۲۶ ساله فرانسوی پس از ۷.۵ سال به صورت قطعی از چلسی جدا شد.

به نقل از وبسایت رسمی وستهام، زوما در انتقالی به ارزش ۳۰ میلیون یورو و قراردادی ۴ ساله به جمع چکش‌ها اضافه شده است.

توافق بایرن مونیخ با سابیتزر

باشگاه بایرن مونیخ بر سر مسائل شخصی با مارسل سابیتزر بازیکن تیم لایپزیگ به توافق رسیده است و لایپزیگ هم به دنبال خرید ایلاکس موریبا هافبک ۱۸ ساله بارسلونا به جای سابیتزر است.

فاینورد هم به جمع مشتریان دیالو پیوست

باشگاه فاینورد روتردام که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد خواهان خرید قرضی آماد دیالو بازیکن جوان تیم منچستر یونایتد است.مذاکرات بین دو طرف در جریان است، اما این تیم هلندی برای جذب دیالو باید با باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا رقابت کند.
قرار است تا روز یکشنبه تصمیم نهایی گرفته شود.

این در حالی است که این مدافع راست تصمیم دارد در اولدترافورد بماند و برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم بجنگد.

مارتینز در آستانه تمدید قرارداد با اینترمیلان

مذاکرات باشگاه اینترمیلان با لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی خود بر سر تمدید قرارداد همچنان ادامه دارد. بنا است در قرارداد جدید بند فسخ قرارداد لغو شود. مبلغ فسخ قرارداد فعلی ۱۱۱ میلیون یورو است.

هافبک واتفورد به کریستال پالاس پیوست

کریستال پالاس با قراردادی ۳ ساله ویل هیوز هافبک واتفورد را به خدمت گرفته است.

یوونتوس به دنبال خرید مویز کین

با جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس این باشگاه به دنبال بازیکن جدیدی برای تقویت خط حمله خود و حالا در آستانه نهایی کردن جذب مویزه کین مهاجم تیم اورتون انگلیس است.

اولتیماتوم رئال مادرید درباره امباپه

باشگاه رئال مادرید به دنبال خرید کیلیان امباپه ستاره ۲۳ ساله تیم پاری سن ژرمن است و این تیم را تهدید کرد که فقط تا یکشنبه فرصت دارد که پیشنهاد آن‌ها را برای امباپه بپذیرد.

لوپاریزین ادعا کرد که رئال مادرید اگر نتواند تا روز یکشنبه با پاری سن ژرمن به توافق دست یابد از خرید امباپه منصرف خواهد شد.

مادریدی‌ها پیشنهاد ۱۹۰ میلیون یورویی برای امباپه ارائه کرده اند و این رقم را افزایش نخواهند داد.

هازارد جانشین رونالدو در یوونتوس می‌شود

لیورپول از پس چلسی ۱۰ نفره برنیامد////////////////

به گزارش مارکا یوونتوس در نظر دارد  ادن هازارد بازیکن رئال مادرید را جانشین کریستیانو رونالدو کند.

این مهاجم بلژیکی به دلیل مصدومیت نتوانسته است در برنابئو خود را به اثبات برساند و حالا رئال مایل است او را به فروش برساند تا در فهرست جای خالی برای کیلیان امباپه ایجاد شود. انتقال قرضی هازارد به یوونتوس می‌تواند برای همه طرف‌ها ایده‌آل باشد.

سمپدوریا به دنبال یوویچ و ریبری

باشگاه سمپدوریا در تلاش است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خط حمله خود را تقویت کند. به گزارش اسکای اسپورت باشگاه در نظر دارد لوکا یوویچ را به صورت قرضی از رئال مادرید به خدمت بگیرد. فرانک ریبری هم که اکنون بازیکن آزاد است، یکی از گزینه‌های سمپدوریا است.

گواردیولا پنجره نقل و انتقالات سیتی را بست

گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی اعلام کرد که این باشگاه هیچ ورودی یا خروجی نخواهد داشت.

منچسترسیتی مدت‌ها به دنبال خرید هری کین کاپیتان تیم تاتنهام بود، اما نتوانست این باشگاه را برای فروش او متقاعد کند. ضمن آن که این تیم برای خرید کریس رونالدو نیز ابراز علاقه کرده بود.

یووه تمایلی به خرید اوبامیانگ ندارد

‏یوونتوس هیچ تمایلی به خرید پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان آرسنال ندارد، هیچ تماس یا گفت وگویی تاکنون بین دو باشگاه انجام نشده است.

یووه در تلاش است مویز کین را به خدمت بگیرد و مذاکرات همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار