کد خبر: ۱۷۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید دستیارانی انتخاب کرده که به روز هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پژمان درستکار که جانشین غلام محمدی شد، پیش از رقابت های جام جهانی نروژ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که خلاصه‌ای از حرف‌هایش را می‌خوانید:

*فدراسیون کشتی اعتقاد دارد باید خون تازه در بحث مربیگری در کشتی جریان باشد. ما همین طوری مربیان را انتخاب نکردیم، مربیانی انتخاب کردیم که به روز هستند و در مباحث فنی می‌توانند به کشتی گیران کمک کنند. ۳ مربی را موقت آوردیم تا ببینیم چه می‌شود.

*برای نخستین بار مسابقات جهانی ۶۰ روز بعد از المپیک برگزار می‌شود. از نظر برنامه ریزی کار را سخت می‌کند. ما با ۳ دسته رو به رو هستیم؛ بچه هایی که مدال گرفتند مانند یزدانی و زارع که می‌دانید چقدر فشار روی آنها بوده است. گروه دوم جوانان که ۲۷ مرداد مسابقات شان به پایان رسید، دسته سوم در ۶ وزن مسابقه انتخابی داشتیم به همین دلیل طراحی برنامه برای ما سخت تر بود.

*۳۵ روز تا مسابقات زمان باقیست و از دوستان مشاوره می‌گیرم. من نمی‌توانم قول خاصی بدهم چون ترکیب تیم‌ها مثل امریکا و روسیه مشخص نشده. نمی‌دانیم شرایط چطور است اما قول می‌دهم با کمترین خطا نسبت به طراحی تمرین در مسابقات شرکت کنیم. تیم پوست اندازی کرده، به این جوانان امیدوارم.

*برای من کار در تیم ملی بداستقبالی شروع شده اما هر کسی می‌تواند اظهارنظری کند. دبیر در این باره کامل صحبت کرده است. او آبروی خود و کشتی را از هر چیزی ارجح می‌داند.

*حضور من در تیم ملی بحث رفیق بازی نبود چون می دانم آبروی کشتی برایش مهم است. وقتی می‌آمدم یک چیز مد نظر داشتم آن هم معامله با خدا بود. خدمت کردن در تیم ملی افتخاری است. این شرایط را پیش بینی می‌کردم، چند نفر تماس گرفتند تا برای جمع بندی به من کمک کنند.

*هم با صادق گودرزی هم کمیل قاسمی تماس گرفتم. کمیل در جایی مشغول بود و صادق هم مشکلات شخصی و خانوادگی داشت.

252 252

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار