کد خبر: ۱۷۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۱
بدون ارائه دلایل قانع کننده؛
رسانه های محلی انگلیس از بازداشت یک تکاور نیروهای ویژه افغانستان در هتلی در شهر منچستر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، نیروهای پلیس مسلح انگلیس روز جمعه در هتلی واقع در شهر منچستر در شمال انگلیس یک تکاور نیروهای ویژه افغانستان را که پس از خروج از کشور به همراه خانواده خود در این هتل در قرنطینه بسر می برد، بازداشت کردند.

طبق گزارش اسکای نیوز، در مورد علت یورش نیروهای پلیس انگلیس به محل اقامت این تکاور افغان و بازداشت وی هنوز هیچ توضیحی از سوی پلیس منچستر ارائه نشده است.

اسکای نیوز همچنین گزارش داد که این تکاور افغان به همراه خانواده خود و در جریان تخلیه نیروهای نظامی انگلیس از خاک افغانستان وارد این کشور اروپایی شده و در هتلی در شهر منچستر در قرنطینه بسر می بُرد. یک نهاد امنیتی انگلیس گفت که پرونده این تکاور افغان در حوزه صلاحیت سازمان جاسوسی انگلیس (MI5) نیست.

دولت انگلیس هنوز در ارتباط با دستگیری این تکاور افغان بیانیه رسمی صادر نکرده است و سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس تنها به گفتن این نکته اکتفاء کرد که «دولت لندن در مورد پرونده اشخاص اظهارنظر نمی کند».

گفتنی است، نیروهای مسلح انگلیس طی خروج شتابزده و سراسیمه خود از خاک افغانستان در ماه میلادی گذشته (آگوست) بیش از ۱۵ هزار تبعه افغان را به همراه شهروندان انگلیس از خاک افغانستان خارج کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار