کد خبر: ۱۷۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۱
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با اشاره به تشدید بازرسی ها و عزم دستگاه های متولی بازار در برخورد با متخلفین، از پلمپ دو انبار بزرگ غیر مجاز مواد غذایی در مر کز شهر بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، ناصر فخاریان در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: مطابق قانون تمام انبارهای کالایی در هر نقطه از استان برای فعالیت بایستی مشخصات خود را در سامانه جامع انبارهای سازمان صمت، ثبت نموده و مجوزات لازم را از دستگاه های متولی احذ نمایند.

 

وی در ادامه به ابطال کد و مجوز تمام انبارهای سطح شهر بندرعباس به واسطه اجرای طرح ساماندهی عمده فروشان در شهرک صنفی بنکداران اشاره داشت و افزود: طبق مصوبات موجود و تذکرات مکرر هیج نوع فعالیت صنفی در قالب عمده فروشی کالا و مواد غذایی در مرکز شهر بندرعباس قاونی و پذیرفته نیست و مشمول برخورد و جرائم سنگین خواهد بود.

 

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف بندرعباس با کم نظیر خواندن شهرک بزرگ صنفی بنکداران بندرعباس در کشور از این مجموعه به عنوان یک بارانداز بسیار قوی در تامین ارزاق عمومی استان هرمزگان یاد کرد و گفت: تمامی مجوز انبارهای عمده فروشی کالا و مواد غذایی مرکز شهر ابطال گردیده ودر صورت ذخیره کالا در این اماکن به عنوان انبار غیر مجاز شناخته شده و قابل پیگیری تعزیزات و سایر دستگاه های متولی خواهد بود.

 

فخاریان همچنین اضافه کرد: این قانون شامل واحدهایی صنفی دارای پروانه خرده فروشی که اقدام به فعالیت عمده فروشی کنند نیز می گردد و در صورت مشاهده، مجوز آنها ابطال و علاوه بر برخورد قانونی به شهرک صنفی بنکداران هدایت خواهند شد.

 

گفتنی است؛ در این بازدید مشترک، اداره اصناف و تشکل های صنفی سازمان صمت، نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی، نماینده فرمانداری بندرعباس، نماینده اداره تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت اتاق اصناف بندرعباس را در پلمپ دو انبار غیر مجاز مواد غذایی در خیابان شریعتی که در پوشش گاراژ و بدون تابلو فعالیت داشت، همراهی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار