کد خبر: ۱۸۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
اولین شماره فصل‌نامه «توانبخشی و سلامت»،توسط کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و به‌ منظور بررسی موضوع‌ها و محورهای گوناگون علمی و اجتماعی در حوزه "توانبخشی و سلامت"، منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این نشریه دانشگاهی با بهره‌گیری از تجارب، حمایت و مشاوره اساتید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در راستای فراهم کردن بستر مناسب توسعه و ارتقای کیفی پژوهش و نشر دانش روز، تهیه و منتشر می‌شود.

نشریه «توانبخشی و سلامت»، با زمینه انتشار "علمی و اجتماعی" و ترتیب انتشار "فصل‌نامه" و نحوه انتشار "چاپی و الکترونیک"، به صاحب امتیازی دکتر ناهید رحمانی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و سردبیری حمید خاکباز دانشجوی مقطع دکتری این دانشگاه تهیه می‌شود.

بنابر اعلام  روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مطالب مندرج در نخستین شماره این فصل‌نامه که مربوط به تابستان ۱۴۰۰ است، شامل "اهداف و تسهیلات کمیته تحقیقات دانشجویی، پیام ریاست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، پیام مدیر مسئول فصلنامه، پیام سردبیر فصلنامه، معرفی اعضای شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی، معرفی پژوهشگران برتر دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معرفی کارگروه های کمیته تحقیقات دانشجویی، معرفی کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، مصاحبه با اساتید برجسته اهل علم و قلم، مجموع مقالات و اشعار" است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت کمیته تحقیقات دانشجویی و فصل‌نامه نسبت به مطالعه و همچنین ارسال مقالات و موضوعات تخصصی با محور «توانبخشی و سلامت» جهت چاپ در فصل‌نامه اقدام کنند.

 انتهای پیام

برچسب ها: نشریه علمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار