کد خبر: ۱۸۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
رحیم گیوی گفت: مصدومیت محمد رضا گرایی بهبود یافته و محمد علی گرایی هم با شرایط روحی بهتری کار را برای حضور در جهانی ۲۰۲۱ دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی فرنگی در مورد وضعیت اردونشینان در آستانه اعزام به جهانی ۲۰۲۱ نروژ اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است، بعد از المپیک ۳ اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه‌های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص داشت. در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر است که به تیپرینگ اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: شرایط خوبی داریم، اکثر بچه‌ها جوان هستند، با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند، برخی هم جوان و کم تجربه اند، اما با انگیزه هستند.

مربی سازنده محمدعلی و محمدرضا گرایی در مورد وضعیت دو برادر شیرازی گفت: محمدرضا یک مقدار آسیب دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. مشکل وزنی ندارد، اکثر حریفانش را می‌شناسد، آن‌ها را آنالیز کردیم و ان شاءالله مثل المپیک بهترین نتیجه را می‌گیرد. محمدعلی به خاطر باخت و شرایط المپیکی که پشت سر گذاشت از نظر روحی و روانی تا مدت‌ها به هم ریخته بود، اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه‌ها روی سکوی جهانی بروند.

گیوی در خاتمه خاطرنشان کرد: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه‌ها یاد داده و همه باانگیزه هستند، ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داشتیم و این برای روحیه همه بچه‌ها عالی است.
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار