کد خبر: ۱۸۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال یک میلیون و ۴۷۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در استان کشف شد گفت: این میزان در کل سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی در جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان کردستان که امروز در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: با وجود اینکه در حوزه قاچاق جوجه یک روزه بین دستگاه‌های استان هیچ مشکل و ناهماهنگی وجود ندارد اما ما همچنان شاهد قاچاق جوجه یک روزه در استان هستیم.  

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال یک میلیون و ۴۷۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در استان کشف شد افزود: این میزان در کل سال گذشته برابر با یک میلیون ۲۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بوده است.

خداویسی بیان کرد: اگر کل سامانه‌های جامع تجارت و انبارها نظارت و کنترل در استان به درستی کار خود را انجام دهند دیگر ما دچار مشکلاتی از این دست نبودیم.

وی افزود: به دلیل فعالیت نامطلوب این سامانه ها در استان ، دلالان از استانهای دیگر وارد استان شده و اقدام به قاچاق جوجه یک روزه می کنند.

خداویسی اظهار داشت: اگر سامانه‌ها به‌صورت آنلاین و خودکار فعالیت داشته باشند به گونه ایی  که گوشت تولید شده از ورود و خروج تا مصرف کننده کنترل شود دیگر قاچاقی در استان اتفاق نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه قاچاق جوجه یک روزه جزو تبصره ۴ ماده ۱۸ نیست گفت: این موضوع مشکل جدی است که ما با آن مواجه هستیم و ضروریست که به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار