کد خبر: ۱۸۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای دومین بار به صورت سرزده به به شهر سی سخت سفر کرد و در دیدار با زلزله زدگان از نزدیک با خواسته‌ها و مشکلات آنان آشنا شد.

وی هدف از سفر سرزده خود به شهر سی سخت را مشاهده وضعیت ساخت و سازها، پیگیری خواست‌های زلزله زدگان، بررسی نحوه روند اجرای طرح بازسازی در مناطق زلزله زده و همچنین بررسی وضعیت پیشرفت کاری منازل احداثی در این شهر اعلام کرد.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تلاش می‌شود همه واحد‌های احداثی پیش از شروع فصل سرما تا اواخر آبان تکمیل و به زلزله زدگان تحویل داده شود.

نیکزاد با بیان اینکه ۹۵ درصد واحد‌های تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان دنا تکمیل شده است، افزود: به منظور حمایت از زلزله زدگان و تسریع در روند ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله زده علاوه بر تسهیلات قبلی، ۵۰ میلیون تومان در مناطق شهری و ۴۰ میلیون تومان در مناطق روستایی تسهیلات کم بهره برای تکمیل واحد‌های زلزله زده پرداخت می‌شود.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده همه تسهیلات بلاعوض باقیمانده واحد‌های زلزله زده در شهرستان دنا پرداخت می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار