کد خبر: ۱۸۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مصدومیت و ویزا را از موانع این تیم برای شروع لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد و گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم بازی به بازی بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

نبوشا کنژویچ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد درباره میزان آمادگی این تیم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: باوجود برخی مشکلات کوچک، روند آماده‌سازی خوبی را سپری می‌کنیم، در لیگ برتر، برای همه بازی‌ها اهمیت قائل هستیم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص روند آمادگی تیمش افزود: ما خیلی سخت در حال تلاش هستیم و سعی می‌کنیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم اما با مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنانمان روبرو شده‌ایم.

وی با اشاره به مصدومیت محسن مرادخانی و صالح فروتن یادآور شد: این دو نفر، از بازیکنان اصلی ما به شمار می‌روند و نبود آن‌ها در تمرینات در روند آماده‌سازی تیم مشکل ایجاد کرده است.

کنژویچ در خصوص بازیکنان خارجی تیم بیان کرد: لوکا آنجوسیچ تنها چهار روز است که به جمع بازیکنان تیم پیوسته و برایان استار نیز به دلیل عدم موفقیت در کسب ویزا هنوز به تیم ملحق نشده است.

وی درباره درصد آمادگی تیم نیز تصریح کرد: نمی‌توانم به شما درصد بگویم اما ما در چهار هفته ابتدایی تمرینات بر روی بدن‌سازی و در این سه هفته مانده به شروع لیگ، بیشتر روی کارهای تاکتیکی تمرکز کرده‌ایم و هفته آخر تمرینات را به جزئیات تاکتیکی اختصاص خواهیم داد.

این مربی صربستانی در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه برای کسب آمادگی بیشتر نیز ابراز کرد: ما تاکنون هیچ بازی دوستانه‌ای نداشته‌ایم و از این حیث تاکنون باید حداقل ۴ بازی دوستانه برگزار می‌شد. تمرین، تمرین است اما این فضای مسابقه است که کمک می‌کند اشکالات خود را بهتر بفهمیم.

وی خاطرنشان کرد: چند بازی دوستانه در تهران خواهیم داشت اما تیم ما هنوز کامل نیست و قطعاً چهار بازیکن اصلی خود مثل برایان و محسن را در اختیار نخواهیم داشت و به همین دلیل یک سری مشکلات کوچک برای‌ سازمان‌دهی تیم ایجادشده است و نمی‌شود کاری کرد.

کنژویچ ادامه داد: همه بازیکنان تیم من مهم هستند و نبود چند بازیکن برای دیگر بازیکنان تیم که در تمرینات سخت تلاش کرده‌اند فرصت مناسبی را فراهم آورده تا توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون قابلیت‌ها و میزان استعداد بازیکنان مشهدی تیم تأکید کرد: ما ۹ بازیکن مشهدی در تیم داریم و به‌طورکلی، مشهد استعدادهای خوبی در رشته بسکتبال دارد.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا اذعان کرد: بازیکنانم مهارت‌های بدنی و تکنیکی خوبی دارند اما ازلحاظ تاکتیک‌های انفرادی و تصمیم‌گیری درست نیاز به ارتقای سطح خوددارند که این نکته در طول فصل، بازی به بازی و تمرین پشت تمرین بهتر خواهد شد چنانچه از سه هفته پیش بهتر شده‌اند.

وی در خصوص تیم‌های هم‌گروه آویژه صنعت پارسا نیز اظهار کرد: بدون شک دوتیم برتر گروه ما مهرام و شمیدر هستند اما نمی‌خواهم تیم‌های دیگر را از این دو تیم جدا کنم چراکه همه بازی‌ها مهم هستند.

کنژویچ ادامه داد: همه بازی‌ها و تیم‌ها برای ما مهم و محترم هستند و اصلاً دوست ندارم به کسی بی‌احترامی کنم چراکه دیگر تیم‌ها هم در پیش فصل در حال تلاش و تمرین هستند.

وی درباره آنالیز رقبای تیم خود نیز گفت: فیلم بازی‌های فصل گذشته حریفانمان را تماشا و آنالیز کرده‌ام و صدالبته یک سری اطلاعات درباره آن تیم‌ها نیز در اختیاردارم.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در پاسخ به سؤالی درباره پیش‌بینی جایگاه تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در فصل جدید لیگ برتر نیز بیان کرد: نمی‌توانم در این‌باره صحبت کنم، برای من اولین تمرین و اولین مسابقه پیش‌رو مهم است و تمام تلاشمان را می‌کنیم بازی به بازی بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

وی در پایان درباره اقامت در مشهد نیز بیان کرد: مشهد شهر زیبایی است و اولین بار وقتی در تیم مهرام بودم به مشهد سفر کردم اما چون صبح و عصر سخت در حال تمرین هستیم فرصت گشت‌زنی در شهر مقدر نشده و امیدوارم با شروع لیگ این امکان فراهم شود.

انتهای خبر / ۷۰۰۶۶

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار