کد خبر: ۱۸۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
مسابقات مقدماتی جام جهانی ٢۰٢٢ قطر در قاره اروپا با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ٢۰٢٢ قطر در قاره اروپا و از گروه H، ٣ دیدار انجام شد.

مالت صفر - اسلوونی ۴

تیم‌های ملی فوتبال مالت و اسلوونی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود اسلوونی به پایان رسید.

گل‌های اسلوونی در این دیدار را ایلیچ در دقایق ۶ و ۲۷ و اسپورار در دقیقه ۵۰ به ثمر رساندند. سسکو نیز در دقیقه ۶۷ گل چهارم تیمش را زد. 

اسلوونی با این برد، ۱۰ امتیازی شد و به رده سوم جدول گروه H رفت. مالت هم با ۴ امتیاز، رده پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.

قبرس صفر - کرواسی ۳

در دیگر مسابقه این گروه، تیم‌های قبرس و کرواسی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، کرواسی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

ایوان پریشیچ در دقیقه ۴۷، موفق شد گل کرواسی را با شوتی دیدنی به ثمر برساند. در دقیقه ۸۰ گل دوم کرواسی زده شد. این پایان کار نبود و لیوجا در دقیقه ۹۳، گل سوم تیمش را زد.

کرواسی با این برد ۱۶ امتیازی شد و در صدر جدول این گروه ایستاد. قبرس هم با ۴ امتیاز، در انتهای جدول قرار گرفت.

روسیه یک - اسلواکی صفر

روسیه و اسلونی آخرین دیدار امشب گروه H را برگزار کردند. این دیدار با نتیجه ۱ بر صفر به سود روس‌ها به پایان رسید تا روس‌ها در نبردی حساس و نفس گیر، دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

گل روسیه توسط میلان اشکرینیار دقیقه ۲۴ (گل به خودی) زد. در ادامه موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد، اما بی حاصل بود.

روسیه با کسب ۳ امتیاز این دیدار، ۱۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کرواسی، در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. اسلواکی نیز با ۹ امتیاز، رده سوم جدول را به خود اختصاص  داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار