کد خبر: ۱۸۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و فرانسه امشب (یکشنبه) در چارچوب فینال لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفته اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب (یکشنبه) در چارچوب فینال دومین دوره مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه، تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف هم رفته اند که نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

آنتونی تیلور، داور مشهور انگلیسی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

ترکیب فرانسه

لوریس، کونده، کیمپمبه، واران، تئو هرناندز، چوامنی، پوگبا، پاوارد، گریزمان، امباپه، کریم بنزما.

ترکیب اسپانیا

سیمون،آلونسو، لاپورت، گارسیا، آزپیلیکوئتا؛ رودری، بوسکتس، گاوی، سارابیا، اویارزابال، فران تورس

دقایق مهم

دقیقه ۶ اولین خطر بازی را فرانسه به وجود آورد پوگبا با پاسی زیبا کریم بنزما را صاحب توپ کرد و این در حالی بود که بازیکنان اسپانیا منتظر اعلام آفساید از سوی داور بودند که هرگز این اتفاق افتاد، اما شاگردان دشان قدر این موقعیت را ندانستند و با دخالت آزپلیکوئتا فرصت از دست رفت.

در یک ربع ابتدایی بازی این تیم فرانسه بود که میدان را در اختیار داشت و سعی می‌کرد با فشار به بازیکنان جوان اسپانیایی آن‌ها را وادار به اشتباه کند، اما از دقیقه ۱۶ به بعد اسپانیا بود که مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما نتوانست راهی به دروازه فرانسه پیدا کند.

دقیقه ۲۴ فرانسه در خروج از نیمه زمین خود ناکام مانده و این تیم اسپانیا است که فشار زیادی وارد می‌کند.
دقیقه ۲۶، یک - دوی بنزما با گریزمان در سمت چپ محوطه جریمه نهایتا منجر به شوت بنزما شد که گارسیا مدافع اسپانیا آن را دفع کرد.
دقیقه ۳۲ سانتر رودری و برخورد توپ به دست کونده مدافع فرانسه درون محوطه جریمه باعث شد تا داور برای بررسی احتمال پنالتی به سراغ VAR برود، اما پنالتی تایید نشد.
دقیقه ۳۶ اسپانیا یک ضربه آزاد در موقعیتی مناسب به دست آورد، اما ضربه آلونسو با اختلاف کمی از کنار دروازه فرانسه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳ رافائل واران مدافع فرانسه به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و دایوت اوپامکانو جانشین او شد.

نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار