کد خبر: ۱۸۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
امام جمعه شهر سوق:
یاسوج- امام جمعه شهر سوق گفت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها باعث ایجاد ناامیدی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین کیانی ظهر دوشنبه در نشست ائمه جمعه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مهمترین مشکلات مردم مشکلات معیشتی و افزایش بی رویه قیمت‌ها است.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که دولت در کنترل قیمت‌ها اهتمام داشته باشد، گفت: با توجه به اینکه قیمت‌ها بسیار نسبت به گذشته افزایش یافته مردم، در تنگنا هستند و انتظار دارند که افزایش قیمت‌ها کنترل شود.

امام جمعه شهر سوق تاکید کرد: باید در نقاط کمتر برخوردار مشکلات معیشتی مردم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و به مشکلات اقتصادی خانوارها در راستای تأمین مایحتاج زندگی توجه بیشتر شود.

مسائل اقتصادی بسیار بر مردم و زندگی آنها فشار وارد کرده است

امام جمعه شهر چرام نیز در این نشست گفت: مسائل اقتصادی بسیار بر مردم و زندگی آنها فشار وارد کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین افشار افزود: برای کنترل گرانی در بازار باید تدبیر لازم اندیشیده شود.

وی بیان داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در دوره‌های مختلف یاری گر نظام و انقلاب بودند و اکنون مردم در شرایط اقتصادی سختی هستند که باید وضعیت معیشتی آنها بهبود یافته و افزایش قیمت‌ها کنترل شود.

۴۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی لنده بلاتکلیف است

امام جمعه لنده نیز در این نشست با بیان اینکه ۴۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی لنده بلاتکلیف است، گفت: طرحی را دولت در چند سال گذشته در بخش کشاورزی برای بهبود اشتغال جوانان منطقه انجام داده اما متأسفانه به دلیل عدم حمایت سازمان جهاد کشاورزی ۴۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی بلاتکلیف مانده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی افزود: حضور مسئولان در بین مردم با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، می‌تواند به تغییر وضعیت و بهبود مسائل و مشکلات کمک کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار