کد خبر: ۱۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: وضعیت نهایی «پدیده» و «میزان» به‌زودی توسط استانداری خراسان‌رضوی اعلام می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از تسنیم، محمدرضا محسنی‌ثانی ظهر امروز در نشست خبری مجمع نمایندگان خراسان رضوی که در سالن کنفرانس اداره کل دارایی و امور اقتصادی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که مشهود بوده و همه کشورهای مختلف اذعان دارند ‌ایران ‌امن ترین کشور در منطقه و دنیاست.
 
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی حاشیه شهر مشهد تاکید کرد: هم اکنون ساختار آن به وجود آمده و فعالیت خود را زیر نظر آیت‌الله علم‌الهدی آغاز کرده و امید می‌رود که با ساماندهی که انجام می‌شود، بتوان بخش حاشیه‌نشین را از خدمات لازم بهره‌مند کرد.
 
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در ارتباط با دو بنگاه بزرگ اقتصادی یعنی شرکت پدیده شاندیز و موسسه مالی و اعتباری میزان که رقم قابل ملاحظه‌ای از پول مردم را در اختیار گرفته‌اند بیان کرد: نمایندگان جلسات مختلفی با تمام دست اندرکارانی که می‌توانند به نوعی در این مسئله دخیل باشند برگزار کرده‌اند و با برقراری تعامل، اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته و به زودی پس از گرفتن تائیدیه‌های لازم طی یک بیانیه توسط استانداری اعلام می‌شود.
 
محسنی ثانی افزود: هر اقدامی که مصوب کمیسیون امنیت ملی شود باید توسط دستگاه‌ها اجرایی ‌و در واقع یک نوع الزام در این زمینه به وجود می‌آورد.
 
وی با اشاره به اینکه منابع آب در ایران از مصارف خیلی کمتر است خاطرنشان کرد: در این راستا به فکر وارد کردن آب افتاده ایم که یکی از آنها شیرین کردن آب دریای عمان و خلیج فارس و دیگری واردات آب از کشورهای دیگر است.
برچسب ها: پدیده ، میزان ، استانداری
نام:
ایمیل:
* نظر: