کد خبر: ۱۸۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: توجه به اصل صرفه‌جویی و عدم نصب پارچه و بنرهای تبریک توسط ادارات و نهادها و شهروندان، نخستین درخواست شهردار جدید شهرکرد می‌باشد.

اکبر ایازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: توجه به اصل صرفه‌جویی و عدم نصب پارچه و بنرهای تبریک توسط ادارات، نهادها و شهروندان، نخستین درخواست شهردار جدید شهرکرد می‌باشد. 

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد افزود: طی دو روز گذشته حکم محمدتقی جاپلقی توسط وزارت کشور امضا و با توجه به شرایط اپیدمی، آیین تکریم و معارفه شهردار شهرکرد روز یکشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۳ ظهر به‌صورت محدود در سالن جلسات شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه جاپلقی نخستین درخواستش را رعایت اصل صرفه‌جویی و عدم نصب هرگونه پارچه و بنر تبریک در سطح شهر و شهرداری اعلام نموده‌، افزود: در همین راستا تقاضا می‌کنم دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها شهرداری‌ها، شرکت‌ها و شوراها از نصب هرگونه بنر و پارچه تبریک و چاپ آگهی در رسانه‌های مکتوب خودداری کنند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: ابراز لطف و پیام‌های محبت‌آمیز مدیران، مسئولان، آشنایان و دوستان سبب دلگرمی می‌شود و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌نماییم، اما انتظار می‌رود به‌جهت صرفه‌جویی و پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیرضروری و اتلاف منابع، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به صورت بنر تبلیغاتی یا آگهی اجتناب شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار