کد خبر: ۱۸۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ارائه آموزش مناسب هزینه‌های تحمیلی را در برابر تهیدات کاهش می‌دهد، گفت: آموزش پدافندی جوانان در مقابله با شایعات در دستور کار واقع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی غروب یک‌شنبه در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه با توجه به وسعت فضای سایبر و نقش فناوری در زندگی روزمره، آموزش جوانان در راستای مقابله با شایعات به‌عنوان یک تهدید باید موردتوجه قرار گیرد، ابراز داشت: درواقع آموزش اقشار مختلف باعث خواهد شد تا پیشگیری مقدم بر درمان یعنی همان ترویج پدافند غیرعامل حاصل شود.

وی بابیان اینکه حوزه کار پدافند غیرعامل بسیار گسترده است، افزود: همین نکته کافی تا تلاش‌ها در حفاظت از سرمایه‌ها و دارایی‌های مهم استان سمنان دوچندان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مردم با آشنایی پدافند غیرعامل مهارت‌های لازم را برابر انواع تهدیدات کسب می‌کنند، ابراز داشت: درواقع معتقدیم هرچه این مهارت‌ها بیشتر شوند، هزینه و خسارات ناشی از آسیب و تهدیدات کمتر خواهد بود.

مطیعی بابیان اینکه پدافند غیرعامل موضوعی مستمر و همیشگی است، اضافه کرد: پیوستگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی منجر به حصول نتایج مطلوب در این زمینه خواهد شد لذا این مهم می‌طلبد تا هم‌افزایی بیشتری در استان سمنان بین دستگاه‌ها صورت گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار