کد خبر: ۱۸۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
پیام شما شهروندان عزیز در مورد خروج ۲۰۰ خانه تاریخی شیراز از فهرست میراث فرهنگی، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد  خروج ۲۰۰ خانه تاریخی شیراز از فهرست میراث فرهنگی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

متاسفانه اخیرا مطلبی در ارتباط با خروج ۲۰۰ خانه تاریخی شیراز از فهرست میراث فرهنگی و تخریب آن‌ها به‌منظور توسعه حرم حضرت شاهچراغ (ع) منتشر شده است. در سال‌های پیش نیز تعداد بسیاری از این خانه‌های تاریخی برای اجرای طرح فوق تخریب شده‌اند که این موضوع تاریخ شیراز را با خطر جدی مواجه کرده است. ما مردم فرهنگ‌دوست ایران، از شما تقاضا داریم به‌عنوان متولی این حوزه، از خروج این خانه‌های تاریخی از فهرست میراث فرهنگی جلوگیری کرده و احیای آن‌ها را در اولویت اقدام قرار دهید.

 

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد خروج ۲۰۰ خانه تاریخی شیراز از فهرست میراث فرهنگی، را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

هیچ خانه تاریخی توسط شهرداری شیراز تخریب نشده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: هیچ خانه تاریخی توسط شهرداری شیراز در بافت این شهر اخیرا تخریب نشده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار