کد خبر: ۱۸۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 993 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 993 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

 دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 234 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 83 نفر مبتلای قطعی و 12 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 77 هزار و 609نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از 529 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 40 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه ،لنده ، گچساران و چرام و از 273 نمونه رپید تست 10 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه و گچساران بودند.روند افزایشی موارد بخصوص در سه شهرستان کهگیلویه ، لنده و چرام نگران کننده است.

 دکتر یزدان پناه ابراز داشت: تاکنون حدود ٧٦٠ هزار دوز واکسن به هم استانی ها تزریق شده است و از والدین محترم بخصوص در شهرستانهای بویراحمد و گچساران خواهشمندیم که واکسیناسیون فرزندان دانش آموز خود را سریعا انجام دهید تا همراه سایر دانش آموزان بتوانند در کلاس های حضوری حضور یابند . لازم است به اطلاع مردم شهرستانهای کهگیلویه ، گچساران و بویراحمد رسانده شود که در طی همین هفته مرکز شبانه روزی تزریق واکسن در این سه شهرستان افتتاح و آماده ارائه خدمت به هم استانی ها می باشد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان تقاضامندیم هر چه سریعتر جهت دریافت واکسن خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه نمایند تا  صمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار