کد خبر: ۱۸۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
فرمانده انتظامی استان فارس خبرداد؛
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس فارس از کشف و ضبط بیش از ۴٠ تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رهام بخش حبیبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی هفت ماه گذشته ١١۴ باند با بیش از ٢٠۶ فقره سرقت شناسایی شده و این افراد در اختیار مراجع قضائی در راستای اجرای قانون قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حقوق شهروندی تصریح کرد: برخی قوانین و ضوابط بهانه‌ای برای سارقین شده و برخی از مجرمین با ضرب و شتم افراد نسبت به اخاذی و دزدی اقدام کرده‌اند.

سرتیپ حبیبی با اشاره به شناسایی سارقی با بیش از یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال جرم توسط پلیس فتا اضافه کرد: در مرکز پلیس فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات استان فارس تاکنون ۴۵٠٠ فقره پرونده تشکیل شده که ۴٠۴١ پرونده به سرانجام رسیده و ٨٢٧ نفر نیز دستگیر شده‌اند تنها در یک فقره مجرمی با یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان شناسایی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: در عملیات‌هایی که پلیس اطلاعات و امنیت استان داشته است ٩ باند خرید و فروش سلاح دستگیر شده و ١١٣ سلاح از این باندهای ١٩ نفره کشف شده است.

به گفته وی ١٢٧۶ سلاح طی هفت ماه گذشته در عملیات‌های پلیسی کشف شده است که یک هزار و ٧٣ نفر نیز دستگیر شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: طی هفت ماه گذشته ٢١ هزار پرونده به دایره مشاوره ارجاع شده و ٧٣ درصد از پرونده‌ها با مصالحه مشکلات برطرف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص کشف مواد مخدر نیز عنوان کرد: ۴٠ تن انواع مواد مخدر، ۶٠۶ خودرو و ٨٠۴٧ نفر عامل و خرده فروش و … و بیش از ٢ هزار نفر معتاد متجاهر نیز در عملیات‌های مختلف پلیس استان کشف شده و در اختیار مراجع قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار