کد خبر: ۱۸۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ترویج و اشاعه مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی باید محور تمامی برنامه‌های فرهنگی در استان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ۱۳ آبان که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است، امسال با شرایط ویژه و محدودیت‌های کرونایی برگزار می‌شود و اما زنده نگه داشتن خاطره این روز برای آن است که مردم ما با جنایاتی که آمریکا علیه ایران، مردم دنیا و همه مسلمانان جهان داشته‌است، آشنا شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: با برگزاری آیین گرامیداشت ۱۳ آبان حتی به صورت مجازی هم باید این فرصت را از مستکبرین بگیریم.

طاهری، ۱۳ آبان را روز مهم و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی دانست، و افزود: در این روز سه واقعه مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان پیرو خط امام (ره)، تبعید امام راحل (ره) به ترکیه سال۱۳۴۳ و به شهادت رساندن دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی در سال ۱۳۵۷ رخداد که هر کدام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: سفارت آمریکا درایران در واقع لانه فتنه برای فروپاشی انقلاب اسلامی بود و دشمنان انقلاب بعد از شکست در قضیه لانه جاسوسی دست از خباثت و جنایت بر نداشتند و جنگ  هشت ساله را بر ملت ما تحمیل کردند و اما باز هم مردم و جوانان مومن و انقلابی بودند که با نیروی ایمان و بصیرت توانستند مقابل قدرت های جهان بایستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ترویج و اشاعه مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی باید محور تمامی برنامه های فرهنگی در استان قرار بگیرد گفت: محتواسازی برای این مناسبت‌ها و بازنشر آنها در فضای مجازی امری ضروری است و دستگاه‌های فرهنگی استان باید این مهم را اجرایی کنند.

غلام محمد طاهری گفت: حزب موتلفه اسلامی برای بزرگداشت سه واقعه تاریخی ۱۳ آبان، از همه فرصت های موجود و توانش استفاده می کند تا اهداف شوم قدرت های شیطانی و شعار مرگ برآمریکا را به گوش همه آزادی خواهان عالم برساند.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار