کد خبر: ۱۸۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز قوه قضائیه مبارزه با فساد را به‌طور جدی دستور کار قرار داده و تمام مسوولان دستگاه قضایی در این راستا گام برداشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مصدق در مراسم معارفه مدیر کل جدید دادگستری استان اصفهان، اظهار داشت: باید نتیجه بگیریم روحیه استکبارستیزی به معنای وسیع آن نیاز است در تمام نهادها شکل بگیرد و این مورد در دادگستری به معنای احقاق حق است؛ امروز قوه قضائیه مبارزه با فساد را به‌طور جدی دستور کار قرار داده و تمام مسوولان در این راستا گام برداشتند.

معاون اول قوه قضائیه بیان‌ داشت: امروز باید به سمت ساخت قوه قضائیه هوشمند برویم؛ رسیدگی به پرونده‌های معوقه برایمان رنج‌آور است و باید بیان کنیم زمینه اجرای عدالت در همه زمینه‌ها فراهم شده و امیدوارم به کمک مدیران و مردم این کار صورت بگیرد.

وی افزود: برای مسوولان تعبیر خادم را به کار می‌برم چون نیاز است کارگزاران خدمت به مردم را از نعمت‌های الهی بدانند و این توفیق نصیب هر فردی نمی‌شود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: آقای حبیبی به عنوان قاضی دیوان عالی کشور منصوب می‌شوند و خادمی دیگر سکان هدایت این شهر مقدس را در دست می‌گیرد که سابقه مدیریت‌های طولانی در دستگاه قضا را دارند.

وی تأکید کرد: از مصادیق تحول، جابجایی مدیران است و در این راستا انتظاراتم را برای آقای جعفری ارسال خواهم کرد؛ مهم‌ترین انتظار این است که برنامه عملیاتی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تدوین و تعریف کنند.

انتهای پیام/3649/آ/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار