کد خبر: ۱۸۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد؛
قزوین - فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: خلق ایده متناسب با نیاز جامعه مهم‌ترین خصوصیت شرکت کنندگان در رویداد دیجیتال بود و این یعنی همه گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد برنده

به گزارش خبرنگار مهر رستمعلی رفیعی در مراسم اختتامیه رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال که عصر جمعه در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فرصت‌ها فرصت‌های طلایی است و باید قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه ما حقیقتاً در یک جنگ تمام‌عیار هستیم، افزود: در این جنگ فرصت نداریم و زمان و دقایق مهم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: امروز برای حل مشکلات و گره‌گشایی کشور باید از زمان به‌عنوان یک مؤلفه اصلی کشور استفاده کنیم و اگر دقت نکنیم سر این ملت کلاه خواهد رفت.

وی عنوان کرد: دیگر دوران جنگ‌های هشت‌ساله تمام شده و دشمن در برابر شما چنین جراتی ندارد و شما جوانان جنگ هشت‌ساله را به ۳۳ روزه و جنگ ۳۳ روزه دیروز را به جنگ ۶ ساعته امروز تبدیل کرده و دشمن عربده‌کش خود را در مدت ۶ ساعت در خلیج‌فارس و در صفحه شطرنج نبرد مات کرده‌اید.

رفیعی آتانی با بیان اینکه شما جوانان مفسران امروز قرآن هستید، تصریح کرد: کارهای شما در این انقلاب تفسیر عملی قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه امتیاز دیگر شما دوری از فضای خلأ و توجه به مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای حل آن است، عنوان کرد: این در حالی است که صدها هزار پایان‌نامه در کشور نوشته می‌شود و بدون حل کردن مشکل و رفع نیاز جامعه به بایگانی سپرده می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: خلق ایده متناسب با نیاز جامعه مهم‌ترین خصوصیت شرکت کنندگان در رویداد دیجیتال بود و این یعنی همه گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد برنده هستند.

وی تصریح کرد: کشف نیازهای جامعه و بیان آن با زیبای هنری کار بزرگی است که توسط گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد و همچنین رویداد پیشگام صورت گرفت.

رفیعی آتانی عنوان کرد: بسیاری از موضوعات مطرح شده در این رویداد دغدغه‌های مردم استان قزوین است و حتی می‌توان این موضوعات را در جغرافیای وسیع‌تر کشور و حتی جهان اسلام دنبال کرد.

وی ادامه داد: مسئولین از این خلق هوشمندان باید حداکثر استفاده را برای ساخت قزوین استفاده کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به شکست دشمن در خلیج‌فارس بیان کرد: خلیج‌فارس سالیان سال جولانگاه پرتغالی‌ها بود و حتی در کنار آن قلعه ساخته بودند و وقتی از خوردن دارایی‌های این ملت خسته شدند منطقه را به انگلیس و سپس به آمریکایی‌ها تحویل دادند.

وی با بیان اینکه امروز در این خلیج‌فارس هیمنه آمریکا شکسته شد، تصریح کرد: در مورد جایی صحبت می‌کنیم که مالک آن هستیم و قدرت داریم مالکیت خود را از ابرقدرت دنیا پس بگیریم.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز ایران نه امریکای قدرتمند را بلکه آمریکای در تراز یک دزد دریایی را شکست داد، ادامه داد: به قول شهید سلیمانی انقلاب اسلامی دشمنان خود را در فهم، فلسفه زندگی، جغرافیای عمل و در عمل کوچک کرد.

وی تصریح کرد: دشمن این بار برای دفاع از حیثیت دریایی خود نیامده بود بلکه برای دزدی از این ملت آمده بود و اینجا بود که ملت قرآنی ایران با دریافت دستور از قرآن دست سارق را پرقدرت قطع کرد.

رفیعی ادامه داد: ما می‌توانیم همه گره‌های پیش رو را باز کنیم و کشوری زیبا، آباد و مطمئن با استفاده از همه ظرفیت‌ها داشته باشیم و این ظرفیت و توان را جوانان این کشور ایجاد کرده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه دوران زورآزمایی در برابر ملت ایران و تهدید این مردم به پایان رسیده است یادآور شد: پرچم افتخار کشور در چله دوم در دستان جوانان است و بدون شک این راه با این همه جوانان باهوش و مستعد آسان و با افتخار طی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار