کد خبر: ۱۸۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
وزیر اقتصاد و دارایی از تشکیل کارگروه مشترک میان مجلس و وزارت اقتصاد برای بررسی و نهایی کردن طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار تا یک ماه دیگر خبر داد.

 «سید احسان خاندوزی» روز یکشنبه پس از نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، بازار سرمایه کشور را نشاندهنده سیاست‌های مختلف حوزه قانون گذاری، صنعتی، معدنی، نفتی، پالایشی و پتروشیمی و ... عنوان و بهبود بلند مدت و ایجاد اعتماد در بازار را مستلزم همکاری و هماهنگی تمام بخش‌های اقتصادی ارزیابی کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به نشست مشترک این وزارتخانه با رییس بانک مرکزی افزود: در این نشست راهکارهای اعتماد آفرینی و بهبود بازار سرمایه با بهره بردن از سیاست‌های هماهنگ بین بخش‌های مختلف بحث و بررسی شد.

خاندوزی ادامه داد: در نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز محورهای همگرایی در این نشست بحث و بررسی شد و هفته آینده نتیجه این نشست مشخص می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک میان وزارت اقتصاد و دارایی و کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این کمیسیون از امروز شروع به کار خواهد کرد تا طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار ظرف حداکثر یک ماه آینده با توافق مجلس و دولت به نتایج نهایی برسد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار و تصویب آن در کمیسیون اقتصادی، این طرح به صحن علنی ارسال خواهد شد تا مراحل قانونی خود را طی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار