کد خبر: ۱۸۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: طی امروز بارش باران همراه با رعدو برق، در جنوب کشور و نیز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان‌جنوبی، یزد، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه‌هرمز، اتفاق خواهد افتاد. ضمنا در ارتفاعات استان‌های فارس، کهگیلویه‌وبویراحمد و چهارمحال‌و‌بختیاری بارش برف، پیش‌بینی می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: سه‌شنبه در نقاطی از استان‌های کرمان، هرمزگان و برخی نقاط تنگه هرمز، بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت. در ساعات پایانی روز چهارشنبه، سامانه بارشی جدیدی از شمال وارد کشور می‌شود و انتظار می‌رود در نوار شمالی کشور، کاهش دما رخ بدهد. همچنین در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان‌شرقی و بلندی‌های البرز مرکزی نیز بارندگی پیش بینی می‌شود.


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در این مدت دریای خزر مواج و متلاطم است. در عین حال از امروز تا چهارشنبه در استان‌های صنعتی و پرجمعیتی نظیر تهران و البرز انتظار افزایش آلاینده‌ها وجود دارد و شرایط جوی برای گروه‌های حساس، ناسالم می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار صبحگاهی و با بیشینه دمای ۱۵ درجه بالای صفر است.

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار