کد خبر: ۱۸۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی درگذشت مادر شهید «امان‌اللهی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی درگذشت «فاطمه علیمردانی» مادر شهید «محمود امان‌اللهی» و همسر شهید «‌احد امان‌اللهی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

صبر، شکیبایی و ایثار مادران و همسران معظم شهدا که عزیزان خویش را در راه اعتلای آرمان ها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر و ایمان این بانوان مومن و والامقام نیست.

خبر درگذشت بانوی مومنه، حاجیه خانم «فاطمه علیمردانی» که نشان پرافتخار همسر شهید «احد امان‌اللهی» و مادر شهید معزز سرتیپ «محمود امان اللهی» را بر سینه داشت، موجب تأثر و تألم گردید.

این بانوی فداکاری که در دوران رژیم منحوس طاغوت همراه با همسر گرامیشان در مسیر مبارزه ظلم وستم حکومت جابر زمان وارد عرصه‌ی مبارزه شد و با تربیت فرزندانی مؤمن ومتعهد به آرمان های نظام وانقلاب و تحمل سختی ها و مشکلات فراوان اسوه صبر و بردباری گردید و فرزند برومندش سرتیپ محمود امان اللهی را هم تقدیم انقلاب کرد.

اینجانب به نمایندگی از همکاران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان، ضایعه درگذشت این بانوی فداکار و ایثارگر را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده محترم و مکرم ایشان و مردم شهیدپرور و و‌لایتمدار بیجار تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ی سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار