کد خبر: ۱۸۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
گروه استان‌ها - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: به دلیل کاهش محسوس دما، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف توام با مه و یخبندان دور از انتظار نیست.

فرهاد عبدالعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا همچنان شرایط جوی پایدار بوده و شاهد آسمانی غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود، اما آخر هفته‌ای سرد و بارشی در راه استان اردبیل است.

وی افزود: از فردا چهارشنبه 19 آبان وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند پدیده غالب در سطح استان خواهد بود و از اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی به منطقه آسمان استان ابری شده و از فردا شب با شمالی شدن وزش باد و نفوذ توده هوای سرد، بارش باران در مناطقی از استان آغاز می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: روز پنجشنبه با تأکید بر هشدار صادره هواشناسی بارش در بیشتر مناطق استان گسترش یافته و به دلیل کاهش محسوس دما، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف توام با مه و یخبندان پیش‌بینی می‌شود که به مردم توصیه‌های لازم در زمینه مدیریت بحران و هواشناسی داده می‌شود.

عبدالعلی‌پور اظهار کرد: روز جمعه ضمن تداوم هوای سرد از شدت بارش‌ها کاسته شده و بارش باران و برف غالباً در جنوب استان و نواحی منتهی به استان گیلان انتظار می‌رود و از عصر جمعه سامانه بارشی از استان خارج اما هوای سرد تا روزهای اول هفته آینده در استان ماندگار است.

انتهای پیام/142/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار