کد خبر: ۱۸۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
مربی تیم فوتبال شهرداری همدان:
همدان- مربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: کسب نتایج هفته‌های نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور برای پیدا کردن ثبات تیمی بسیار مهم است.

مجید بیگم‌جانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: خوشبختانه در ۴ هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدارهای کم اشتباه و زیبایی را به نمایش گذاشته‌ایم.

وی افزود: نکته مثبت عملکرد دروازه‌بان و دفاع تیمی ما در بسته نگاه داشتن دروازه بود خوشبختانه ما در ۴ بازی گذشته همچنان گلی دریافت نکرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به روند کسب امتیازگیری تیم فوتبال شهرداری گفت: برنامه‌ریزی ما کسب ۴ امتیاز از دو مسابقه بوده تا به این هفته به این مهم رسیده‌ایم.

بیگم‌جانی خاطرنشان کرد: امتیازات هفته‌های نخست از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امیدواریم بتوانیم این روند مثبت را همچنان ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه نه باید انتظارات از تیم فوتبال شهرداری همدان افزایش پیدا کند، بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می‌کند و باید به این تیم فرصت داده شود.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: ما به جنگ تیم‌های قدیمی و ریشه‌داری نظیر ملوان بندرانزلی، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سایپا تهران و تیم‌های دیگری می‌رویم که سال‌ها در فوتبال ایران ریشه دارند و از لیگ برتر تا لیگ‌های پایین‌تر تجربه کسب کرده‌اند.

بیگم‌جانی با اشاره به لزوم حمایت جدی از تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: پایبندی شهرداری همدان به پرداخت به موقع اقساط قراردادها انگیزه بازیکنان را چندین برابر افزایش می‌دهد.

وی افزود: از شورای اسلامی و شهردار ورزش دوست همدان انتظار داریم حمایت‌های مادی و معنوی خود را از تیم فوتبال شهرداری افزایش دهند تا شاهد اتفاقات بزرگی باشیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته گذشته برابر تیم فوتبال شهرداری بوشهر بیان کرد: شاهین تیم استخوان دار و بزرگی بوده و به نوعی بیش از ۸۰ سال مکتب این تیم در فوتبال به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: خوشبختانه به خوبی توانستیم این تیم را هفته گذشته در همدان شکست دهیم می‌توانستیم گل‌های بیشتر دیگری را هم به ثمر برسانیم اما در زدن ضربات آخر کمی بی دقت بودیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته آینده تیم بیان کرد: تیم رایکا بابل در ۴ دیدار گذشته باختی نداشته و از مربی کارکشته فوتبالی سود می‌برد و به طور قطع کار آسانی برابر این تیم نخواهیم داشت.

بیگم‌جانی افزود: ما در دیدارهای خانگی تنها به دنبال ۳ امتیاز هستیم و تا جایی که در توان داشته باشیم برای این مهم خواهیم جنگید.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته پنجم جمعه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان رایکا بابل خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار