کد خبر: ۱۸۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی که نشان از حرکات مخاطره آمیز موتورسواران و رانندگان است، گفت: پلیس فضای مجازی را رصد؛ و با اقدام کنندگان به این رفتارها برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پلیس بزرگ تهران، سردار "محمد حسین حمیدی" عنوان کرد: نه تنها دوربین های نظارتی پلیس در سطح معابر بزرگراهی، بلکه تیم فضای مجازی پلیس راهور در طول شبانه روز رفتارهای پر خطر رانندگان و موتورسوارانی را که با حرکات نمایشی به دنبال جذب فالوور در فضای مجازی هستند را رصد و ضمن فراخوان آنها با اعمال قانون، توقیف وسیله نقلیه و اخذ تعهد با آنها برخورد می کند و در صورت نیاز به مراجع قضائی نیز این افراد معرفی می شوند.

رئیس پلیس راهور، به فیلم های منتشر شده از حرکات خطرآمیز موتورسیکلت سواران در بزرگراه های تهران، اشاره؛ و اعلام کرد: پلاک موتورسیکلت ها، توسط دوربین های نظارتی پلیس رصد می شود.

وی افزود: این افراد در صورت نیاز به انجام حرکات برای نمایش توانمندی  و خلاقیت شان به پیست های موتورسواری و مراکز مجاز مراجعه کنند. 

سردار حمیدی گفت: اگر متخلفان برای جان و مال خود ارزش قائل نیستند، جان و مال مردم برای پلیس اهمیت دارد و پلیس با تمام ظرفیت با این تخلفات برخورد می کند.

وی یاد آور شد: همچنین ویدئو منتشر شده چند روز پیش از یک موتورسوار در بزرگراه امام علی( ع )، توسط دوربین های نظارتی و رصد فضای مجازی پلیس راهور تهران بزرگ رصد شده  و اقدامات مقتضی برای برخورد قانونی با راکب موتورسوار متخلف صورت گرفته است.

47231

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار