کد خبر: ۱۸۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
مدیر تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش های دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان، از اجرای طرح کسر خدمت سربازی به مدت سه تا ۹ ماه برای صاحبان طرح های تحقیقاتی و پژوهشی حوزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محبوبه خضریان با اعلام فراخوان طرح های کسر خدمت سربازی با موضوعات علوم و معارف دفاع مقدس ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و طلاب سطح سه حوزه علمیه و بالاتر، افزود: دانشجویان مرد در این مقاطع می توانند با ارائه پروژه های تحقیقاتی حوزه دفاع مقدس از مزیت کسر خدمت سربازی بهره‌ مند شوند.

 

وی هدف از اجرای این طرح را مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تحقیق و پژوهش حوزه دفاع مقدس و ترویج آرمان‌ها و و حماسه‌های این دوران عنوان کرد و اظهار داشت: میزان کسری خدمت سربازی برای ارائه دهندگان طرح های تحقیقاتی و پژوهشی حوزه دفاع مقدس بر اساس کیفیت انجام و دفاع از طرح، سه تا ۹ ماه است.

169191499

 

 

وی از ممنوعیت انجام ۲ طرح پژوهشی موازی و هم‌زمان خبر داد و افزود: عنوان و موضوع طرح های تحقیقاتی و پژوهشی ارائه شده از سوی متقاضیان باید منطبق با رشته تحصیلی آنان باشد.

خضریان اظهار داشت: ترجمه مقاله ها و کتاب های دفاع مقدس به زبان‌ های انگلیسی، عربی، فرانسه، روسی و آلمانی، تدوین مقاله های علمی - پژوهشی دفاع مقدس، تاریخ دفاع مقدس استان، تدوین و چاپ کتاب های دفاع مقدس، تولید محتوا برای فضای مجازی و تولید  فیلم ‌های کوتاه و مستند، طراحی یادمان ها و موزه های دفاع مقدس و تشکیل بانک اطلاعات ایثارگران استان همدان مشمول مزایای کسر خدمت سربازی می شود.

به گفته وی، متقاضیان می ‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان همدان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن  ۰۸۱۳۸۲۷۹۰۰۰ تماس بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار