کد خبر: ۱۸۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
رئیس پلیس راه کرمانشاه:
کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است.

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان کرمانشاه محورهای مواصلاتی استان لغزنده بوده و در محورهای کوهستانی تنها در گردنه تته شهر پاوه به مریوان بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: به دلیل توقف بارندگی‌ها در استان کرمانشاه محورهای مواصلاتی خشک و تمام جاده‌های استان باز است و مشکلی خاصی برای تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس راه استان کرمانشاه در حال حاضر با ۶۹ تیم گشتی به صورت ۲۴ ساعته به همراه تیم‌های راهداری در محورها و گردنه‌های برف گیر برای کمک‌رسانی به رانندگان و تسریع در عبور و مرور در وضعیت آماده‌باش هستند.

دستغیب با اشاره به حوادث جاده‌ای طی روز گذشته در محورهای استان کرمانشاه، بیان کرد: به علت بارش‌های روز گذشته در جاده‌های استان کرمانشاه چند مورد واژگونی به دلیل عدم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله‌ی طولی به وقوع پیوسته که خسارت جانی به همراه نداشته است.

وی تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌ها و لغزنده بودن راه‌های استان کرمانشاه از رانندگان خواهشمندیم هنگام بارش باران حتماً رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را در نظر داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار