کد خبر: ۱۸۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ایذه خبر داد؛
ایذه- جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ایذه گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های این شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پیمان مرادی بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با بیان اینکه محوریت جلسه هفته بسیج است، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های این شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های کلیدی عنوان کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، اردوهای جهادی، رزمایش اهدای خون، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توجه به مشکلات اقتصادی، برگزاری یادواره شهدا، پایش از شهرک صنعتی، پویش‌های مجازی در بستر شبکه‌های مجازی با توجه به ظرفیت‌های موجود، ویزیت رایگان در درمانگاه سپاه، اجرای طرح شهید سلیمانی، غبار روبی و میثاق با شهدا در گلزار شهدا، شبکه تربیتی و حلقه‌های صالحین، گشت‌های رضویون برای پیشگیری از ناامنی‌ها، همایش عشایری در بخش سوسن، سرکشی به خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری محافل قرآنی و برپایی نمایشگاه در سطح شهرستان صورت خواهد گرفت.

مرادی، برآورد اولیه اجرای این برنامه‌ها را ۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این برنامه‌ها توسط این ناحیه و با همکاری نهادها و ادارات صورت خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ایذه به سه برنامه محوری در سطح شهرستان ایذه برای دی‌ماه امسال اشاره کرد و گفت: زنده نگه‌داشتن حادثه ۹ دی، دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دی و روز شهرستان ایذه که ۲۵ دی‌ماه است به‌عنوان برنامه‌های محوری در این ماه هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار