کد خبر: ۱۸۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
استاندار البرز با اشاره به ظرفیت‌های متعدد البرز در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گفت: یکی از اولویت‌های ما توسعه ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی در استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در شورای اداری استان و آئین تودیع و معارفه استاندار البرز که با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمت گذار مردم خواهم بود، گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری مدیران استانی در این مسیر حرکت کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: شرایط خاص بیماری کرونا باعث شد نتوانیم در محضر همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی باشیم و سعی داریم به محض بهبود اوضاع این امر را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه مباحث مطروح شده توسط وزیر کشور در دستورکار قرار خواهد گرفت، افزود: توقع ابتدایی من همدلی و همکاری در راستای رفع مشکلات مردمی است.

عبداللهی با بیان اینکه شرایط ویژه ای برای خدمت فراهم است، اظهار کرد: تنها در سایه وحدت و همدلی می‌توان مسائل را احصا و مشکلات را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: از کمک‌ها و همدلی نخبگان و مسؤولان استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در راستای توسعه استان بهره خواهیم گرفت.

استاندار البرز در ادامه بیان کرد: موضوع اقتصادی برای ما بسیار مهم است و در راستای توسعه آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود تا حق استان ادا شود. در این راستا از مشاوره فعالان اقتصادی بهره خواهیم گرفت.

این مقام مسؤول تأکید کرد: تمام اقدامات در چهارچوب توسعه استان و ایجاد اعتماد و رضایمندی مردم خواهد بود.

عبداللهی با تأکید بر اهمیت توسعه انسانی، یادآور شد: در خصوص مسائل دیگر همچون ارتقاء سرانه‌ها باید پیشگام باشیم؛ البرز سرانه‌های پایین آموزشی و درمانی دارد که باید با استفاده از ظرفیت‌های متعدد از جمله خیرین و سایر امکانات به توسعه البرز بپردازیم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ساماندهی حاشیه نشینی البرز، بیان کرد: ایجاد قرارگاه اجتماعی با همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و همچنین جوانان انقلابی آسیب‌های اجتماعی را پیگیری کنیم.

استاندار البرز با اشاره به گام دوم انقلاب و وظابف مدیران بنا بر فرامین مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در این دوره تمامی مدیران باید در راستای رفع مطالبات مردمی و احیای مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار