کد خبر: ۱۸۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
نشست و هم اندیشی درخصوص برنامه ریزی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج در محل هیات همگانی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در ابتدای نشست آقای، ولی الله شجاع پوریان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان تهران با تاکید بر اهمیت بسیج در جامعه گفت: هیات همگانی استان به عنوان متولی ورزش همگانی در استان در نظر دارد به مناسبت هفته بسیج ۵ آذر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را با همکاری فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان ورزش شهرداری، سپاه و بسیج به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس برگزار کند.
سپس محمد صدق حسنی نایب رئیس هیات همگانی استان با ارائه پاور به بیان چگونگی اجرای این همایش و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی طراحی شده از سوی هیات استان درهمایش پرداخت.

در ادامه آقای افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه هیات همگانی استان از بازوان اصلی فدراسیون ورزش همگانی در کشور می‌باشد افزود: مشکل کم تحرکی و ورزش نکردن در بین ایرانیان تبدیل به یک فاجعه ملی شده است و ما باید با همکاری هم بتوانیم با اجرای چنین همایش‌های ورزشی و پیاده روی‌های خانوادگی کمی این معظل را برطرف نماییم.
نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید برآنکه همایش باید در شان و مقام بسیج و بسیار با شکوه برگزار شود گفت: اداره کل تربیت بدنی آماده هرنوع همکاری در این زمینه می‌باشد.

درانت‌های نشست میر جلیلی فرمانده بسیج ورزشکاران کشور، اجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، سرهنگ احمدی نماینده سپاه محمد رسول الله، رضائی فر نماینده کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، سرهنگ نادری نماینده باغ موزه دفاع مقدس و دیگر حضار به بیان نظرات و راهکار‌های خود پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار