کد خبر: ۱۸۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با اخلاص، اتحاد و خودباوری دوران سخت را مانند ۸ سال دفاع مقدس به برگ زرین تاریخ انقلاب تبدیل کنیم.

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت وحدت بین قوای سه‌گانه برای پیگیری و حل مشکلات اظهار داشت: از قدیم بیان می‌شود که رمز پیروزی وحدت است و در این شرایط سخت وحدت معجزه می‌کند؛ انرژی‌هایی که ممکن است هرکدام از قوا، سازمان‌ها و دستگاه‌ها به‌طور جداگانه داشته باشند وقتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند تبدیل به رمز پیروزی و قدرت فوق‌العاده خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از اینکه قدرت‌ها با اخلاص کنار یکدیگر جمع شدند امدادی غیبی پشت این اتحاد قرار می‌گیرد که قوای قبلیچندین برابر می‌شود و این مورد در دست خداوند است.

ابوترابی با بیان اینکه هرجایی که اتحاد، خلوص و نیت الهی باشد خدا نیز کمک و قدرتش را چند برابر می‌کند، تأکید کرد: در شرایط سخت فعلی نیاز است که کل قوایمان با هم متحد شود ضمن اینکه استقلال قوا نیز وجود دارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اختلاف نظر در بحث دموکراسی و مردم‌سالاری موضوعی کاملاً پذیرفته شده و طبیعی است اما امیدواریم با اخلاص، اتحاد و خودباوری بدون تکیه به غرب این دوران سخت را مانند ۸ سال دفاع مقدس به برگ زرین تاریخ انقلاب تبدیل کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار