کد خبر: ۱۸۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری چهار زورگیر خشن در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهمان بعد از سرقت ۱۰ میلیارد ریالی شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری چهار زورگیر خشن در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهمان بعد از سرقت ۱۰ میلیارد ریالی شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ جلیل موقوفه‌ای روز سه‌شنبه افزود: چند روز گذشته یک فقره زورگیری و سرقت ۱۸ دستگاه تلفن همراه مدل آیفون ۱۳ پرومکس به همراه ایرپاد از یک پیک موتوری با استفاده از سلاح سرد رخ داد و رسیدگی به این موضوع در دستور کار کلانتری ۱۶۳ ولنجک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت چهار سارق را شناسایی و متوجه شدند متهمان برای فروش گوشی‌ها به پاساژ قائم مراجعه کرده‌اند، بیان کرد: ماموران پلیس در یک عملیات هماهنگ در ۲ نقطه از شمال پایتخت سارقان را دستگیر کردند.

موقوفه‌ای ادامه داد: متهمان سابقه‌دار در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر زورگیری با استفاده از سلاح سرد اعتراف کردند؛

وی اضافه کرد که به نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از دستگیری ۲ شرور مسلح در غرب تهران که با تیراندازی نظم عمومی را بر هم زده بودند خبر داد.

موقوفه‌ای گفت: در جریان تیراندازی با سلاح ساچمه‌زن و درگیری بین هشت شرور و مجروح شدن ۲ شهروند رهگذر از ناحیه کمر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شد درگیری به دلیل اختلاف بین ۲ گروه خلافکار بود و نفرات بعد از تیراندازی با ۲ خودروی پراید و پژو ۲۰۶ فاقد پلاک از محل متواری شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران توانستند هویت این افراد را شناسایی و اطلاعات را در اختیار تمامی واحدهای گشتی تهران قرار دهند، گفت: ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یک متهم را در غرب تهران شناسایی و بازداشت کرد که هنگام دستگیری با سلاح سرد به ماموران حمله کرد.

موقوفه‌ای ادامه داد: نفر دوم نیز طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد و متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به صراحت به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.

 ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار