کد خبر: ۱۸۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان و جامعه ایثارگری توقعاتی دارند که بخشی از آن معیشتی و بخشی دیگر بحث اشتغال است که باید به اشتغال و معیشت مردم استان توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: هر چند مشکلات زیادی در کشور از سوی دشمنان با تحریم‌ها و فشارها تحمیل شده است اما علی‌رغم همه فشارها پیشرفت های سیاسی چشمگیری داشته ایم و روز به روز با نفوذتر می‌شویم.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در دوران قبل از انقلاب با حکومت پهلوی درگیر بود، گفت: این استان چندین بار مورد حمله هوایی و لشکرکشی دولت پهلوی قرار گرفت و جنگ های بسیار سختی اتفاق افتاد که امام با نامه خود از مقاومت مردم استان تمجید و حمایت کرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: وقتی امام قیام را شروع کرد مردم استان برای دفاع از نهضت وارد شدند و همچنین بعد از پیروزی انقلاب نیز در جبهه خود را نشان دادند و در همه صحنه‌ها و عرصه ها از استان‌های اول و پیشرو در مشارکت هستند.

وی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران جنگ ۳۵۰ هزار نفر جمعیت داشت، با این حال نسبت به جمعیت بیشترین اعزام به جبهه از آن این استان بود

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار