کد خبر: ۱۸۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
از آنجائی که اصفهان در نیمه پاییز یکی از بهترین شرایط آب و هوایی خود را طی سال تجربه می کند، این روزها میزبان جمع بیش تری از مسافران می باشد.

به گزارش برنا، در همین راستا نیز، شرکت رسپینا به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات مسافرتی در کشور، خدمات مختلفی از جمله رزرو تور اصفهان را برای سفر به این شهر فراهم نموده است که با پشتیبانی تلفنی و آنلاین بیش از 70 کارشناس این شرکت همراه است. در ادامه این گزارش، سوالاتی را در مورد روش های مختلف سفر به اصفهان از کارشناسان مربوطه در این شرکت جویا شده ایم.

اصفهان 02

آیا رسپینا مزیت خاصی را برای سفرهای هوایی به مسافران ارائه می دهد؟

در پاسخ به این سوال، مدیر محصول رسپینا مهدی آگاه، با اشاره به طراحی سامانه هوشمند این سایت عنوان کرد: « تاخیرهای پرواز (حتی 1 دقیقه ای) به مسافران از طریق پیامک و تلفن از سوی کارشناسان پشتیبانی به صورت 24 ساعته اطلاع رسانی می شود. لذا مسافرانی که بطور مثال از پایتخت عازم اصفهان می شوند، می توانند با رزرو بلیط هواپیما تهران اصفهان بدون برخورد با معضل تاخیر در پرواز، سایر موارد مربوط به سفر را به صورت 24 ساعته از طریق تیم پشتیبانی رسپینا پیگیری کنند.»

 

رزرو بلیط قطار اصفهان در صورت تکمیل ظرفیت قطار امکان پذیر است؟

در این خصوص، سرپرست بخش پشتیبانی قطار و اتوبوس رسپینا بیان می کند: « رسپینا، امکانی را برای مسافران ارائه داده است تا در صورت تکمیل ظرفیت قطار، با وارد کردن نام و مشخصات خود، به محض ایجاد ظرفیت بتوانند در اسرع وقت نسبت به رزرو بلیط قطار تهران اصفهان یا هر مبدا دیگری، اقدام نمایند. »

اصفهان 01

مقرون به صرفه ترین روش سفر به اصفهان؟

نادیا مختاری، سرپرست تور داخلی رسپینا در پاسخ به این سوال از جشنواره تخفیف و آفرهای آماده تور اصفهان می گوید: « مسافران می توانند با رزرو اینترنتی تور در ساعات 14 تا 16 از رسپینا، مبلغ 100 هزار تومان از وجه به ازای هر نفر، استرداد نمایند. هم چنین، این سامانه در رزرو اینترنتی تور این امکان را برای مسافر فراهم آورده است تا زمان سفر، وسیله رفت و برگشت و هم چنین هتل و اتاق را مطابق با بودجه خود انتخاب نماید.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار