کد خبر: ۱۸۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
دیروز تا امروز
۸۹ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، شبانه روز گذشته با شناسایی و بستری ۸۹ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹، با افزایش حدود ۵۴ درصد نسبت به دیروز، شُمار بیماران بستری در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۵ نفر رسید.

از این تعداد ۶۴ بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان قرار دارند.

همچنین ۲۴ ساعت گذشته، ۹۵ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

امروز هم ۲ نفر دیگر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

فوت ۲ نفر در حوزه مازندران

افزایش ۵۴ درصدی تازه مبتلایان کرونایی در مازندرانرئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار جدید مشکوک به دلتاکرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۷۳ نفر نیز ترخیص شدند.

دکتر موسوی، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۲۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امروز هم ۲ هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید ۱۹، در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه جان خود را از دست دادند.


بیشتر بخوانید: ابتلای ۴۸مازندرانی دیگر به کووید۱۹


روز بدون فوت کرونایی در بابل

افزایش ۵۴ درصدی تازه مبتلایان کرونایی در مازندرانسرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۸ بیمار کرونایی جدید، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: در این مدت ۲۲ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدناصر عمادی، با اشاره به بستری ۱۰۱ بیماران کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل افزود: ۱۵ بیمار بدحال، با علائم حاد تنفسی حاد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید ۱۹، امروز در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ثبت نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار