کد خبر: ۱۸۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
مصاحبه فرهاد مجیدی علیه علیرضا فغانی بازتاب بسیار وسیعی داشت و شایعات فراوانی پیرامون برخورد احتمالی فدراسیون با او بر سر زبان‌ها افتاده است.
خبرورزشی -

پس از پایان جدال مقابل نساجی، فرهاد مجیدی که به شدت از عملکرد علیرضا فغانی ناراحت بود در کنفرانس مطبوعاتی علیه این داور سرشناس موضع  گرفت و با تأکید بر اینکه یک پنالتی واضح از استقلال دریغ شده، تأکید کرد امیدوار است علیرضا فغانی بابت این صحنه جسارت عذرخواهی داشته باشد!

فرهاد همچنین عملکرد داور بازی فجر سپاسی - استقلال را هم به باد انتقاد گرفت و مدعی شد گل سالم شاگردانش در شیراز مردود اعلام شد و اگر این اشتباهات نبود و کمک داور ویدئویی وجود داشت، الان استقلال تمام امتیازات ممکن طی پنج هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورده بود. مصاحبه فرهاد بازتاب بسیار وسیعی داشت و شایعات فراوانی پیرامون برخورد احتمالی فدراسیون با او بر سر زبان‌ها افتاده است.

بعید به نظر می‌رسد علیرضا فغانی قصد شکایت از سرمربی استقلال را داشته باشد ولی طبق قانون، کمیته داوران می‌تواند از مجیدی بابت مصاحبه علیه داور مسابقه شکایت کند و در صورت انجام چنین کاری، فرهاد به کمیته انضباطی احضار می‌شود اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار