کد خبر: ۱۸۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی عنوان کرد؛
مشهد ـ معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: ۹۰ زائر نابینا و کم‌بینای کرمانی در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته روشندلان و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، کاروانی از نابینایان و ناشنوایان به مشهد مقدس مشرف شدند و به مدت سه روز در زائرشهر رضوی اقامت خواهند داشت.

جعفر رئیسیان زاده با اعلام این خبر، گفت: این کاروان زیارتی شامل ۴۵ نابینا و ۴۵ ناشنوا از استان کرمان است که به مدت سه روز مهمان آستان قدس رضوی هستند.

تشرف ۲ هزار روشندل تاکنون

وی با اشاره به این‌که طی سال‌های گذشته، گروه‌های مختلفی از اقصی نقاط کشور مهمان آستان قدس رضوی بودند، یادآور شد: در طرح تشرف نابینایان نیز پیش از شیوع کرونا و در سال ۹۷، حدود ۴۷۰ نفر در قالب چهار کاروان با همکاری انجمن نابینایان ایران به مشهد مقدس مشرف شدند و طی سال جاری نیز تاکنون ۳۵ نفر از استان لرستان و ۴۵ نفر از استان کرمان زائر مشهدالرضا (ع) و بارگاه منور رضوی شده‌اند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: تاکنون حدود دو هزار روشندل از آغاز اجرای طرح تشرفات «مهر درخشان رضوی» از استان‌های سراسر کشور، مهمان خادمان آستان مقدس رضوی بوده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار