کد خبر: ۱۸۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه پول پرستی و اشرافی‌گری جایی در تفکر بسیجی ندارد و با آن سازگار نیست، گفت: محدودیت فکری و تحجرگرایی در قاموس بسیج وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در همایش علما و روحانیون بسیجی با بیان اینکه پول پرستی و اشرافی‌گری جایی در تفکر بسیجی ندارد و با آن سازگار نیست، اظهار کرد: محدودیت فکری و تحجرگرایی در قاموس بسیج وجود ندارد و کسی بخواهد از موقعیت بسیجی به امکانات و مقام برسد بسیجی نیست.

 نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تفکر بسیجی مقدس بوده و این اندیشه باید برای جوانان تبیین و اشاعه داده شود.

وی افزود: توجه به معنویت همیشه راهگشا است و کسی که در خط اسلام ناب محمدی حرکت می‌کند از خرافات و تنگ نظری دور بوده و حرف برای گفتن دارد که تفکر بسیجی بر همین اصل مهم استوار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان از استکبار جهانی به عنوان مظهر تکبر و خودبرتربینی نام برد و افزود: همه باید با تفکر بسیجی و با اخلاص و توکل به خدا در راه دین گام برداریم و در مقابل دشمنان تسلیم نشویم.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: مقدس‌نمایی، یعنی کسی خود را به گونه‌ای نمایش دهد، مقدس‌نمایی و حس برتری بر دیگران از خصیصه‌هایی است که بسیجی باید از آن دور باشد.

وی با بیان اینکه ریاکار کسی است که دیگران را که می‌بیند شوق به عبادت پیدا می‌کند، افزود: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید  احساس وظیفه کرده و در مقابل دشمن ایستادند، بدون اینکه غروری داشته یا به فکر مادیات باشند.

 نماینده ولی فقیه در کردستان تلاش در راستای رفع مشکلات روحانیون را از مهمترین اولویت‌های خود دانست و گفت: دغدغه شب و روز بنده این است که اوضاع روحانیون بهتر شود این مهم بر کیفیت تبلیغ دین می‌افزاید.

انتهای پیام/2330/71

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار