کد خبر: ۱۹۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
گروه استان‌ها ـ اجرای قانون تعرفه پرستاری، طرح فوق العاده خاص و تبدیل وضعیت پرستاران و یکسان‌سازی حقوق بیمارستان‌های خصوصی و دولتی چندین مورد از مطالبات پرستاران است که باید از سوی مسئولین ذی‌ربط پیگیری و اجراء شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، شیوع بیماری کرونا با تمام تلخی‌هایی که طی مدت دو سال برای تمام مردم دنیا به‌خصوص هموطنانمان داشت، برخی تلنگرهای مهمی را نیز به همه یادآوری کرد که یکی از آن‌ها اهمیت ارج نهادن بر فرشتگان سپیدپوشی است که جان خود را بی‌مزد و منت به کف گرفته و به صورت خستگی‌ناپذیر مجاهدت کردند.

پرستاران، دست شفابخش خداوند هستند که از زمان شیوع کرونا بدون وقفه و عاشقانه در خط مقدم مبارزه با کرونا تا پای جان رفته و خم به ابرو نیاورده‌اند تا مبادا گزندی از سوی این ویروس منحوس متوجه هر کدام از هموطنانمان شود.

فرارسیدن روز پرستار بهانه‌ای شد تا دقایقی با مدافعان سلامت هم‌کلام شده و گله‌مندی‌های آنان را از برخی ناملایمات و کم‌توجهی‌ها که در این اوضاع نابسامان اقتصادی دامن‌گیر آنان نیز شده است را شنوا باشیم.

اجرای قانون تعرفه پرستاری، طرح فوق العاده خاص و تبدیل وضعیت پرستاران و یکسان‌سازی حقوق بیمارستان‌های خصوصی و دولتی چندین مورد از مطالبات این عزیزان است که باید از سوی مسئولین ذی‌ربط و به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری و اجراء شود.

انتهای پیام/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار