کد خبر: ۱۹۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
نساجی مازندران از ساعت ۱۵ امروز در ساری به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

نساجی در پی تحمیل نخستین شکست به شگفتی ساز لیگبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ با هفت دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم آلومینیوم اراک است.


نساجی که هفته گذشته در اهواز مقابل فولاد خوزستان با مساوی، یک امتیاز ارزشمند از جنوب کشور کسب کرد و همچنین در دو هفته گذشته در ساری با ۲ گل پدیده مشهد را شکست داده بود امروز برای کسب سومین پیروزی خانگی به میدان می‌رود.


از آن طرف شاگردان رسول خطیبی در تیم آلومینیوم اراک که تاکنون باختی را در این فصل نداشته اند با تمام قوا به شمال سفر کرده اند تا با کسب حداقل امتیاز همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند.


شاگردان الهامی امروز برای تحمیل نخستین شکست فصل به دیدار آلومینیوم می‌روند تا ضمن کسب سه امتیاز بازی، صدرنشینان دیگر را هم خوشحال کنند.


نساجی که با ۱۰ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد امروز به مصاف آلومینیومی می‌رود که با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.


دیدار این دو تیم را محمدحسین زاهدی فر با کمک حسین مرادی و یوسف مغروری قضاوت می‌کند.


بازی‌های هفته دهم لیگ برتر دیروز سه شنبه با دیدار حساس استقلال و سپاهان در تهران آغاز شد و استقلال با برتری ۱ بر ۰ مقابل طلایی پوشان اصفهانی موقتا" به صدر جدول رفت.


برنامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال
استقلال ۱ سپاهان ۰

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰

تراکتور - نفت مسجدسلیمان  ساعت۱۵

ذوب آهن - هوادار   ساعت۱۵

فجر سپاسی - مس رفسنجان  ساعت۱۵

نساجی مازندران - آلومینیوم اراک  ساعت۱۵

صنعت نفت آبادان - پدیده مشهد  ساعت۱۶

پیکان - پرسپولیس   ساعت۱۶

گل گهرسیرجان - فولاد  ساعت۱۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار