کد خبر: ۱۹۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی، استان نیازمند ایجاد سردخانه و انبار کالا بوده وکمبود این دو در استان احساس می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: در راستای این امر باید برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت داشت.

وی با بیان اینکه، وضعیت فعلی تنظیم و کنترل قیمت‌ها در استان رضایت بخش نیست، گفت: زمینه توسعه میدان میوه و تره بار در دیگر شهرهای استان فراهم شود.

احمد زاده تصریح کرد: نظارت مستمر و جدی بر ساماندهی بازار در همه نقاط استان ضروری است و برای تأمین اغلب کالاهای اساسی در استان نیازمند سردخانه‌ها و انبارها هستیم.

وی اظهار داشت: راه اندازی میدان میوه و تره بار در یاسوج ضرورتی مهم بود و باید همکاری لازم با متولیان این میدان و نظارت بر آن به طور مستمر انجام و میادین میوه و تره بار محلی نیز در سطح شهر یاسوج راه اندازی شود.

احمد زاده افزود: برای دسترسی آسان شهروندان به میوه و اقلام مورد نیاز باید علاوه بر میدان اصلی میوه و تره بار، میدان محلی نیز در چند نقطه در شهر یاسوج ایجاد و مرغ و تخم مرغ نیز در این میدان‌های محلی توزیع شود.

استاندار با بیان اینکه ساماندهی و تنظیم بازار با نظارت‌های همیشگی و بازرسی‌های بیشتر انجام شود، گفت: تأمین کالاهای اساسی مردم به طور مستمر انجام و جلسات ستاد تنظیم بازار به صورت هفته‌ای برگزار شود.

احمد زاده افزود: این امر باید منجر به ساماندهی بازار شده و اثر گذار باشد و برای توسعه مرغداری‌های گوشتی و پرورش مرغ‌های تخم گذار نیز مجوز مرغداری‌ها و تأمین تسهیلات و جذب سرمایه گذار به عنوان یک اولویت در استان برنامه ریزی شده و برای توسعه مرغداری‌ها توازن شهرستانی آنها مد نظر باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار