کد خبر: ۱۹۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
تیم فنرباغچه امشب به مصاف فاتح کاراگومروک رفت و قرار بود صیادمنش را در تمرین های خود داشته باشد که در انتظار نظر سرمربی جدیدش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته هجدهم از رقابت های سوپر لیگ فوتبال ترکیه، ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امشب تیم فنرباغچه به دیدار فاتح کاراگومروک رفت.

نخستین گل این بازی را الکساندر پشیچ در دروازه فنرباغچه کاشت، اما دقایقی پس از این گل مسوت اوزیل با ضربه پنالتی تیم خود را به تساوی رساند.

نیمه نخست این رقابت با ۲ کارت قرمز برای تیم فاتح کاراگومروک خاتمه یافت.

در دومین نیمه این مصاف فنرباغچه دست به ۳ تعویض زد و یک کارت زرد گرفت، حریف این تیم با  ۵ تعویض و دریافت  یک کارت زرد نیمه دوم بازی را به پایان برد.

اللهیار صیادمنش، لژیونر ایرانی تیم فنرباغچه است که به صورت قرضی مدتی در تیم زوریا لوهانسک توپ می زند؛ اما قیمت ۳ و نیم میلیون یورویی او باعث شد تیم اوکراینی نتواند این بازیکن را به صورت دائمی در ترکیب خود داشته باشد.

در حالی که قرار بود صیادمنش از ابتدای ژانویه در تمرینات فنرباغچه حضور یابد تا ویتور پریرا، سرمربی تیم درباره آینده او به تصمیم برسد؛ برکناری ویتور پریرا سرنوشت لژیونر ایرانی این تیم را تحت الشعاع قرار داد. باید دید سرمربی جدید فنرباغچه چه برنامه ای برای حضور صیادمنش در تیم خود خواهد داشت.

مصاف این دو تیم بدون به ثمر رسیدن گلی در نیمه دوم با تساوی یک - یک پایان یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار