کد خبر: ۱۹۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
مدیرعامل شرکت مهندسی آب گفت: در ۱۲۹۱ روستا در هفته های آینده عملیات اجرایی به صورت همزمان اجرا و جمعیتی معادل ۶۳۳ هزار نفر را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم جعفر زاده،مشاور وزیر نیرو و مسئول شورای جهاد آبرسانی در آیین امضای قرارداد بین وزارت نیرو و قرارگاه جهادی امام حسن (ع) گفت: علی رغم همه تلاش هایی که در این سال‌ها شده است،هم اکنون نزدیک به ۹ میلیون نفر در کشور در مواجهه به چالش های آبی هستند.

وی افزود: به همین خاطر نیاز به تغییر پارادایم و ساز و جدید احساس می‌شد که به همین منظور شورای جهاد آبرسانی با حضور مدیران،خیران و پیمانکاران تشکیل شد.

جعفر زاده گفت: در این اقدام، رفع نیازهای ضروری و ارتقای شاخص بهره وری،ضرورت روحیه جهادی،متنوع سازی ابزارهای مالی و کاهش بهای تمام شده آب از اهداف مهم بوده است.

مشاور وزیر نیرو خاطر نشان کرد: به همین منظور قرارگاه جهادی امام حسن که از بودجه محرومیت زدایی هم بهره می‌برد به صورت کامل در میدان است. همچنین شورای خیرین آبرسان در سراسر کشور درحال شکل گرفتن است.

در ادامه این نشست حمیدرضا جانباز با اشاره به بزرگی این اقدام گفت: در این قرارداد ۲۱ هزار کیلومتر طی ۳۰ ماه بارگزاری می‌شود، و بیش از ۶۰۰منبع در اختیار می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه ها در ۱۲۹۱ روستا در هفته های آینده عملیات اجرایی به صورت همزمان اجرا می‌شود و که معادل جمعیتی ۶۳۳ هزار نفر خواهد بود.

جانباز تاکید کرد: با توجه به تعدد پروژه ها سیستم مدیریت همزمان و نظارت بر پروژه ها نیز حائز اهمیت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار