کد خبر: ۱۹۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی استان از کشف محموله های دارو انسانی و دامی به ارزش در نوار مرزی هنگ های بانه و مریوان خبر داد.

سرهنگ ستاد"محمد عارف سپهری" در تشریح این خبر گفت: در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان این فرماندهی در هنگ های مرزی بانه و مریوان با مجموعه اقدامات اطلاعاتی محموله داروهای قاچاق و غیرمجاز را کشف و مانع خروج غیرقانونی آن از کشور شدند.

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: مرزبانان در دو عملیات جداگانه ۳۸۱ هزار و ۱۶۱ عدد قرص، دارو و آمپول انسانی، ۲۹هزار و ۲۱۰ عدد تجهیزات پزشکی، ۱۵ لیتر محلول استریل و ۲۹ کیلوگرم پودر دامپزشکی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سرهنگ سپهری با اشاره به تلاش جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان،بیان داشت:بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی عنوان کرد: مرزبانان مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاء های مرزی و بحث انسداد مرز را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می گیریم.

انتهای پیام

برچسب ها: استانی-اجتماعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار